Skip to main content
Stała obsługa abonamentowa - Kancelaria Ekologiczna Sp. z o.o.

Stała obsługa abonamentowa

Obsługujemy firmy w formie stałej obsługi abonamentowej. W ramach tej usługi wspieramy przedsiębiorców w wypełnianiu codziennych obowiązków wynikających z faktu korzystania ze środowiska, nałożonych decyzjami administracyjnymi, przepisami krajowymi oraz unijnymi. Wspieramy firmy także w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.

Każdą współpracę zaczynamy od przeprowadzenia w przedsiębiorstwie audytu środowiskowego, który pozwoli na zapoznanie się z instalacją, określenie obowiązków i sposobu ich dotychczasowej realizacji, a w konsekwencji sporządzenie raportu wejścia.

Zapytaj o współpracę
Stała obsługa abonamentowa, możliwy zakres działania - Kancelaria Ekologiczna Sp. z o.o.

Możliwy zakres działania:

  • prowadzenie kart przekazania odpadów i kart ewidencji odpadów (BDO)
  • sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilości odpadów wytwarzanych, zbieranych, poddawanych odzyskowi lub unieszkodliwianych (w tym także dla stacji demontażu pojazdów) (BDO)
  • sporządzanie rocznych sprawozdań o osadach ściekowych (BDO)
  • sporządzanie zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska, w tym zestawień o wysokości należnych opłat za korzystanie ze środowiska
  • sporządzanie sprawozdań o rodzajach i ilościach gazów lub pyłów wprowadzanych do powietrza (KOBiZE)
  • sporządzanie rocznego bilansu LZO
  • sporządzanie sprawozdań o rodzajach i ilościach ścieków odprowadzanych do ziemi lub do wód
  • sporządzanie oświadczeń o poborze wód powierzchniowych lub podziemnych
  • prowadzenie ewidencji wprowadzanych na rynek krajowy produktów w opakowaniach lub importu określonych produktów
  • sporządzanie rocznego sprawozdania o osiągniętym poziomie odzysku i recyklingu
  • sporządzanie rocznych zestawień danych o opakowaniach importowanych, eksportowanych oraz wprowadzanych na rynek polski wraz z produktami
  • sporządzanie sprawozdań do GUS
  • wystawianie dokumentów potwierdzających odzysk i recykling (DPR/EDPR)
  • wsparcie w przygotowaniu do audytu recyklera
  • sporządzanie sprawozdań do Krajowego Rejestru Transferu i Uwalniania Zanieczyszczeń (PRTR)
  • przeprowadzanie dedykowanych szkoleń pracownikom z zakresu bhp i ochrony środowiska np. dotyczących segregacji odpadów

Jesteśmy z Tobą na każdym etapie!

Etapy współpracy

Rozpoczęcie współpracy

  • podpisujemy umowę o stałej obsłudze abonamentowej
  • przeprowadzamy audyt środowiskowy w celu zapoznania się z zakładem
  • określamy obowiązki, jakie ciążą na inwestorze i analizujemy ich dotychczasową realizację
  • sporządzamy raport wejścia

Stała obsługa abonamentowa

  • oferujemy bieżące wsparcie i konsultacje
  • realizujemy obowiązki zgodnie z terminarzem sprawozdawczości środowiskowej i stałą umową abonamentową
  • prowadzimy korespondencję z organami administracji publicznej
  • uczestniczymy w kontroli WIOŚ
  • przeprowadzamy okresowe wizytacje na zakładzie
  • przeprowadzamy coroczny audyt sprawdzający
  • nadzorujemy wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza
  • nadzorujemy funkcjonowanie zakładu zgodnie z przepisami Prawa Ochrony Środowiska

Działania końcowe

  • przed zakończeniem współpracy sporządzamy raport wyjścia, w którym przypominamy Klientowi o ciążących na nim obowiązkach w czasie 3 miesięcy po rozwiązaniu umowy

Zaufali nam

Skontaktuj się
z nami

Kancelaria Ekologiczna Sp. z o.o.
ul. Cedrowa 11/7, 61-449 Poznań

Pracujemy od 7.00 – 15.00

Na przesłane zapytania odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych